Pozycjonowanie lokalne firm

Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Aranżacja domu -meble amerykańskie
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia szczękowa – zabiegi stomatologicznej
1 września, 2020
Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Od dłuższego czasu da się zauważyć, że bez należytego pozycjonowania witryny internetowej, perspektywy na sukces naszej firmy są relatywnie nieduże. Szczęśliwie, dzięki rozwojowi technologii, Google opracowało wielowymiarowy mechanizm, z którego pomocą dotrzemy do Odbiorców z sąsiedztwa. Aby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis samochodowy, restauracja, agencja nieruchomości i cokolwiek innego zostało dostrzeżone przez Konsumentów z Twojej okolicy, potrzebne jest odpowiednie pozycjonowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ma na nie wpływ masa składników, które opiszemy w tym tekście.

Pozycjonowanie lokalne – co to jest?

Najzwyczajniej w świecie, w pozycjonowaniu lokalnym chodzi o wypromowanie wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od tradycyjnego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że pod uwagę bierzemy wyszukujących z określonego obszaru, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet wyznaczonej dzielnicy. Najczęściej jest tak, że narzędzie wyszukujące jest w stanie samodzielnie wybadać, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu spore miasto. Możemy to łatwo sprawdzić, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Załóżmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Gdy wyszukujący jest w tym momencie w Toruniu, to w takiej sytuacji narzędzie wyszukujące wytypuje nam najwłaściwiej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Badania są jednoznaczne – ponad 95% Konsumentów poszukuje przede wszystkim spółek i usług z ich okolicy, aby móc bezproblemowo do nich dotrzeć. Trzeba uczynić co w naszej mocy, żeby odszukali właśnie naszą firmę, bo więcej niż 3/4 wyszukujących lokalnie dokonało zakupu w przyszłości, a przeszło 80% korzystających z nowoczesnych komórek i tabletów korzysta z wyszukiwarek internetowych. Czego najczęściej szukają? Wyróżniają się zdecydowanie restauracje, sklepy oraz usługi. Jeżeli masz własną restaurację, obligatoryjnie musisz zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Analogicznie jak w kwestii tradycyjnego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym nadal szczególnie istotną kwestią będzie optymalizacja witryny internetowej. Musimy cyklicznie dodawać teksty oraz postarać się, aby teksty były możliwie jak najwyższej jakości. Pamiętajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Należy w tym momencie pomyśleć nad technikami, które będą typowe dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
– Stworzenie strony w Google Moja Firma, które szerzej opiszemy poniżej,
linki z lokalnych stron – zadbajmy o to, aby informacje o naszej firmie opublikowano w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz witrynach połączonych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących przedsiębiorstwo – otoczmy opieką dane, które zamieszczamy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeżeli ulegnie zmianie nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie uaktualnimy tego, to wówczas narzędzie wyszukujące potraktuje nas jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Bardzo istotne jest utworzenie profilu naszej firmy w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do robienia wizytówek przedsiębiorstw, które działają na lokalnym rynku. Co możemy dzięki niej osiągnąć? Odpowiednie pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki sprawi, że poszukujący, wpisujący lokalne słowa kluczowe z dużą dozą prawdopodobieństwa trafi na naszą wizytówkę, zawierającą adres witryny internetowej i telefon do naszej firmy. Samo założenie wizytówki nie jest zbyt trudne, ale już pozycjonowanie wymaga dokładności i merytorycznej znajomości tematu.

Aby jeszcze podnieść swoje widoki na przekonanie lokalnych Klientów, wykorzystajmy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten element pozycjonowania lokalnego jest dosyć trudny, ale korzyści na rynku lokalnym z pewnością będą wymierne. Jak powinna wyglądać właściwie sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Trzeba wcielić się w rolę szukającego i rozważyć, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najłatwiej będzie zawrzeć w tytule nazwę firmy oraz rodzaj proponowanych przez nas usług. Po tytule, wzbogacamy wizytówkę o bieżące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – należy regularnie je aktualizować. Kolejno ustalamy dla Twojej spółki unikatowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej jako nazwa spółki. Gdy już przejdziemy przez te elementy, pozostaje jedynie dobrać właściwą grafikę oraz zredagować opis działalności.

Nie zapominajmy – wizytówka służy także wyszukującym do wystawiania opinii na temat firm. Ich ilość oraz jakość determinują to, na jakim szczeblu znajdziemy się w wynikach wyszukiwania. Jeżeli pozyskamy dużą liczbę aprobujących opinii, to wtedy będzie to miało pozytywny wpływ na pozyskiwanie nowych Klientów oraz wypracowanie handicapu nad konkurencyjnymi firmami.

Pozycjonowanie lokalne to tańszy i szybszy sposób, na ulokowanie się w wynikach wyszukiwania niż zwykłe pozycjonowanie stron. Nie jesteś pewien jak zacząć? Agencja reklamowa zatrudniająca ekspertów od pozycjonowania lokalnego z pewnością pomoże Ci poczynić pierwszy krok w dziedzinie pozycjonowania lokalnego.

Chcesz wiedzieć więcej

pozycjonowanie-stron.torun.pl

 

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok