Reklama wielkoformatowa wciąż wpływa na odbiorców

biuro rachunkowe toruń księgowość prowadzenie ewidencji
Własne biuro rachunkowe czy praca na etacie?
18 kwietnia, 2017
zakręcarki zalkin maszyny zakręcające zakręcarki butelek
Precyzyjne zamykanie produktów tylko z zakręcarkami Zalkin
19 kwietnia, 2017
tanie banery drukowanie banerów banery Łomża

Banery reklamowe – czym to tak naprawdę jest? Mianowicie jest to taktyka reklamy produktów w sieci, która częstokroć prezentuje się jako pociągły obrazek ze sloganem. Kiedy użytkownik klika w ów baner, przenosi się mechanicznie do strony, która włączyła „haczyk”. Banery przeważnie wprowadza się na górze odwiedzanej witryny, ponieważ na wymieniony rejon użytkownicy ukierunkowują wyjątkową uwagę. Aktualnie mówiąc w skrócie nie mamy już kontaktu z jednym wariantem baneru, jak to miało miejsce jeszcze kilkanaście lat temu. Na stronie możemy ulokować banery pływające lub rozkładane. Nie można zapomnieć również o tym, że spora ilość firm stale publikuje banery, które stawiane są na profesjonalnych obiektach. W rzeczonym temacie też technika ogromnie przyspieszyła. Możemy wybrać baner laminowany o zwielokrotnionej odporności, nieprzepuszczający promieni albo plakat dwustronny. Nowinką są banery reklamowe odblaskowe, które wspaniale można zauważyć po zmroku. Ponadto zaprezentowany wydruk jest dodatkowo chroniony przed światłem płynnym laminatem.

Banery reklamowe – czy naprawdę są takie skuteczne?

Jaka jest wydajność banerów elektronicznych i powierzchniowych? W przypadku umieszczanych w Internecie jeszcze w latach 1990-2000 przynajmniej 80% użytkowników w nie klikało. Obecnie to tylko 0,2%, bowiem posiadacze Internetu automatycznie omijają takie reklamy. Zwykle mamy na uwadze to, iż baner po prostu kieruje do treści, jaka albo krótko mówiąc nie jest powiązana z materiałem, albo kompletnie nie jest przyciągająca. Różnorakie przedsiębiorstwa dostosowywały najprzeróżniejsze metody manipulacji żeby właśnie grasujący w sieci osobnik kliknął w wabik. W dodatku można było sobie zawirusować komputer, włączyć nowe denerwujące okna itp. Na skutek tego niezwykle dużo posiadaczy Internetu instaluje na swoich pecetach oprogramowanie przerywające wspomniane działania, m in. Adblock.

W przypadku promocji instalowanej na zewnętrznych konstrukcjach rzecz ma się troszeczkę inaczej. Bardzo często tanie banery wzbudzają zainteresowanie przechodniów, w szczególności jeżeli koncepcja na nich opublikowana jest przyciągająca. Dzisiaj mówi się o psychologii reklamy towarów, reklamie opartej na emocjach i reklamach mających pobudzić konsumenta „do myślenia”. Innymi słowy, korporacja w sumie nie wręcza nam już dowolnego towaru zamkniętego w ładnym opakowaniu. Odsprzedaje nam młody wygląd, nieśmiertelność, prestiż, bogactwo, powodzenie u płci przeciwnej – czyli wszystko to, czego odbiorcy w zwyczajnym życiu mówiąc w skrócie nie mogą osiągnąć (czy posiadają jakieś problemy w zrealizowaniu rozważanego celu).

Jak sprawić, by odbiorca nie zraził się do firmy?

Informowanie o tym, że zamieszczanie banerów mających duży format jest nieprzydatne, to stwierdzanie, iż reklama ani trochę na żadnego konsumenta wcale nie wpływa. Prawdą jest niemniej to, że użytkownicy preferują takie marki, z którymi najpierw się w ostatnim czasie w jakiś sposób zetknęli. Pomijają „szerokim łukiem” takie wyroby, których wcale nie znają albo posiadają o nich mętne pojęcie. Wspaniałym wzorem jest tu wykorzystanie płaszczyzny hipermarketów. W wielu miejscach obok towarów zamontowane są rollupy reklamowe, czyli tablice graficzne. To elementy, które tylko mają wspomagać główną reklamę. W kilkudziesięciu miasteczkach są montowane jako stojaki informacyjne, np. z repertuarem kina lub wymieniające daty najważniejszych wydarzeń w miasteczku (m. in. koncertów, pikników, imprez charytatywnych). Grafika na owej konstrukcji może zawijać się i rozwijać, dzięki czemu mamy szansę ją łatwo przewieźć. Niezwykle ważne jest utrzymywanie dobrych skojarzeń nabywców w stosunku do promocji towarów. Nie ma jakiegokolwiek znaczenia czy to będzie płyn do mycia podłóg czy droga oraz wyszukana biżuteria.

Oferty drukarni cyfrowych, czyli kilka słów o typach banerów

Wszystko jest uzależnione od budulca, z jakiego bilbord ma być przygotowany, jego gabarytów oraz liczebności. Przeważająca część przedsiębiorstw oferuje całościowe usługi z obszaru reklamy wielkoformatowej: publikują banery reklamowe laminowane i powlekane, papier zdjęciowy, notesy, fotoksiążki, rollupy reklamowe. Prócz tego możemy poprosić o zbudowanie struktury szyldu promocyjnego z blachy, przylepienie kasetonów czy zaprojektowanie liter przestrzennych. Przed zgłoszeniem druku wybranej firmie należałoby obejrzeć kilka rzeczy: czy otrzymuje wydruk z idealnej klasy materiałów do wytwarzania plakatów? Jaka jest klasa druku? Jaka jest stabilność druku? Między innymi, w przypadku kiedy jesteśmy zainteresowani drukowaniem banerów w Łomży, wtedy skontaktujmy się z wybranym biurem i obejrzyjmy w jaki sposób są zrobione przykładowe wydruki. Szybszym chwytem jest jednakże wejście w portfolio i zaznajomienie się z realizacjami.

Należałoby pamiętać, że odbiorcy zauważają banery, ponieważ udostępniają właśnie ten artykuł, jakiego poszukiwali lub są zaintrygowani wyrobem, którego uprzednio nie brali pod uwagę w swoich poszukiwaniach.

Jeśli zaciekawił Cię ów temat, możesz kliknąć w odnośnik po prawej stronie – Banery reklamowe– włączyć galerię prac oraz sprawdzić nietuzinkowe realizacje.

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok