Tworzenie stron internetowych

Beton dekoracyjny - Beton architektoniczny - Posadzki betonowe - Posadzki polerowane
Beton architektoniczny do dekoracji powierzchni
5 listopada, 2016
Monitoring pojazdów GPS lokalizatory GPS lokalizowanie samochodów GPS
Lokalizatory GPS
10 listopada, 2016
Pozycjonowanie stron internetowych Tworzenie stron www Projektowanie sklepów internetowych

Wszyscy świetnie wiemy, że Internet stanowi morze okazji oraz jednocześnie ogrom nowoczesnych narzędzi, jakie mają odciążać w zdobywaniu nowych Odbiorców i wzmacnianiu lojalności „dawnych”. Oprócz promocji zewnętrznej i wewnętrznej, która wbrew temu, co się powszechnie mówi, nadzwyczaj skutecznie wpływa na ewentualnych kupców, mamy ponadto możliwość wyzyskiwania Internetu do polecania własnej firmy oraz uwidaczniania swoich unikatowych wyrobów czy usług. Klasyczna reklama w postaci zbyt trywialnej lub natrętnej wcale nie da takich zysków, jak „przebiegle” skonstruowana oraz wypozycjonowana strona internetowa. Dlaczego? Na niniejsze pytanie zamierzamy w tej chwili skrupulatnie i fachowo odpowiedzieć.

Co jest przyczyną niskiego usytuowania mojej strony w rankingu Google?

Otóż należy sobie w obecnym czasie odpowiedzieć na kolejne pytania: czy budując własną stronę internetową myśleliśmy o kontrahentach lub o tym, co nam się najbardziej podoba? Czy teksty opublikowane na osobistej są przyzwoitej jakości, a mianowicie logiczne, przystępne oraz kompetentne? Czy wystarczająco często aktualizujemy swoją stronę? Czy w przygotowanych tekstach zawarliśmy słowa kluczowe, które linkują do dalszych podstron? Poprawnie stworzona strona internetowa nie będzie na 100-nej „miejscówce” w największej na świecie wyszukiwarce internetowej którą jest Google. A nie chodzi tutaj tylko o kwestie dotknięte w zadanych wyżej pytaniach. Zabiegi na pozycjonowanie stron internetowych, jakie użytkownicy stale publikują w sieci, tak naprawdę są jedynie ogólnikami. Znaczy to, że nie wypozycjonujemy strony bazując na nich. Nikt nie ujawni tajemnicy pozycjonowania na blogu, szczególnie jeśli jest to jego profesja. Bądźmy racjonalni – wstawienie strony przedsiębiorstwa na prymarnej stronie we wspomnianej wyszukiwarce trochę kosztuje, szczególnie jeśli marzymy o tym, aby się ona tam utrzymała dłużej aniżeli kilka minut. Czasami można ”wykombinować” teksty za przysłowiowe „parę groszy”, jednak każdorazowo pozycjonowanie robi się na zasadzie spamu. Rezultat? Firmowa strona zostaje unieruchomiona przez Google.

Profesjonalne tworzenie stron internetowych

Rzeczywiście swoją stronę internetową mamy możliwość utworzyć samodzielnie. Pozostaje jednak pytanie: w jaki sposób będzie przeglądało ją Google? Częstokroć odnosimy wrażenie, iż całość zrobiliśmy tak jak być powinno, lecz strona leci na następne miejsca w wyszukiwarce. Widać skorzystaliśmy z jakiegoś szablonu (płatnego lub bezpłatnego) i standardowo „wypełniliśmy go” artykułami, fotografiami, filmikami itp. Niestety nie jest to odpowiedni koncept, szczególnie na firmową stronę. Tworzenie stron internetowych powinniśmy pozostawić programiście, grafikowi oraz pozycjonerom. Primo – skoro nie posiadamy dostatecznej wiedzy, stracimy multum czasu na jej „przetrawienie”. Secundo – wybierając niniejszą drogę musimy przewidzieć pracę na dwa etaty. Po trzecie – przy kształtowaniu strony firmowej nie pracuje pojedyncza osoba, wręcz przeciwnie – kilka. Prościej oraz efektywniej jest zlecenie komuś tej pracy (a jest jej dużo). Analogicznie sprawa ma się z tworzeniem sklepów internetowych. Samo tworzenie wpisów zajmuje dużo czasu, a muszą one ściśle nawiązywać do zawartości naszej strony. Pozycjonowanie następuje w czasie od kilku do kilkunastu tygodni, zaś na wstępie może nie być spostrzegany żaden ruch na stronie.

Na co konkretnie zwracać uwagę?

Występuje przynajmniej kilkanaście kwestii, na które trzeba bezwzględnie rzucić okiem przy planowaniu strony internetowej oraz jej pozycjonowaniu – poniżej znajdują się te najaktualniejsze.

Podczas opracowywania strony
  • Musi być prosta w odnalezieniu
  • Powinniśmy zapewnić osobistej stronie niezawodną platformę hostingową
  • Adres strony powinien być nieskomplikowany i łatwy do zapamiętania
  • Typ aktywności zawodowej określmy precyzyjnie (czym się zajmujemy itp.)
  • Zapewnijmy sobie korzystne opinie (reputację)
  • Ustalmy czytelnie za pomocą jakiej metody Kontrahenci mają się z nami kontaktować (np. poprzez dołączenie do koszyka wybranych wyrobów, kontakt telefoniczny)
  • Spowodujmy, żeby strona oraz jej zawartość była opracowana w zgodzie z zasadami przydatności
  • Rozmieśćmy informacje kontaktowe w widocznym miejscu
W trakcie pozycjonowania
  • W jaki sposób Google ustala pozycję danej strony?
  • Co trzeba zrealizować, żeby firmowa strona znalazła się na kluczowej lokalizacji?
  • Co robić, by Google nie wyrzuciło firmowej strony z rezultatów wyszukiwania?
  • Konstruujemy wyjątkowo pomocne frazy do pozycjonowania
  • Doskonalimy stronę tak, żeby Klienci regularnie na nią powracali
  • Linkujemy, a nie spamujemy
  • Wypracowujemy swoje zaplecze linków
  • Nadzorujemy funkcjonowanie firmowej strony internetowej za sprawą odpowiednich narzędzi

Należałoby mieć na uwadze – jeżeli Google wyrzuci naszą stronę z wyników wyszukiwania, nierzadko powrót jest niemożliwy. Lepiej nie błądzić w nawale internetowych „przydatnych porad” i pozostawić kompetentne projektowanie stron osobom, które posiadają szeroką wiedzę i kompetencje.

Więcej informacji znajduje się na stronie – Tworzenie stron internetowych Gorzów

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok