Nieszablonowe pomysły na opracowywanie stron rosną jak słynne „grzyby po deszczu”, ponieważ coraz większa ilość Nabywców w Polsce kupuje różne towary poprzez sieć, zaś do punktów stacjonarnych zmierzają tylko zaznajomić się z wybranym towarem (więc tym, jak na przykład on w rzeczywistości wygląda). Istnieją sytuacje, że całe biznesy przekierowują swoją działalność do wirtualnego świata, oddając opustoszałe lokale i licząc na znaczne oszczędności. Poza tym każdy Nabywca czasami może liczyć na to, że wyrób jest faktycznie świetnej jakości, np. żaden inny potencjalny Nabywca go przed nim nie przymierzał. Skromne i duże przedsiębiorstwa zgłaszają się stąd do agencji reklamowych, ażeby te zajęły się skonstruowaniem ekscytującej oraz prostej strony www. Architekci stron przygotowują zatem coraz to nowe strategie, w większości oparte na WordPressie.
Najistotniejszym trendem w 2016 roku była uniformizacja strony rysunkowej oraz uporządkowania wszystkich modułów na stronie. Najczęściej była ona rozdzielona na dwie albo trzy kolumny, ale nabywcy szybciutko się znużyli „klonowanymi” wzorcami. Wszelkie znajome strony www, m in. punktów z ekskluzywnymi perfumami, wyglądały identycznie, natomiast to bez wątpienia mocno oddziaływało na sprzedaż. Teraz kształt strony www, projektowanie grafiki i kolejnych elementów w zasadzie nie dochodzi do skutku już na opisanych regułach. Osoby zajmujące się tworzeniem stron www dążą do uwydatnienia atrakcyjnych właściwości specjalności Klienta.
Styl ów był szalenie popularny i bazuje na wyzyskaniu poprzez grafikę pełnej szerokości monitora. Przede wszystkim – czujność odbiorcy nie rozprasza się na kolejne aspekty, po drugie – zachęca doskonale dopasowaną grafiką do dalszego przeszukiwania witryny. Ekrany wstępne zapełnione są w pełni zdjęciami, grafiką z treścią reklamową albo przyciskami akcji. Mogą być bierne czy pełnić funkcję slydera. Sporym pozytywem jest to, że te części przystosowują się na potrzeby monitorów na laptopach oraz ogromnych monitorów. Uznanej jakości fotografię powinno wykonać fachowe studio graficzne.
Obszerna, świetnej jakości grafika przyciągnie oko niejednego Kupującego. To nowatorski projekt, ażeby ożywić projekt witryny. Przeważająca część konsumentów jest wzrokowcami, zatem jeszcze bardziej opłaca się w taki komponent zainwestować. Mówiąc w skrócie nie stosujmy w praktyce jednak z tzw. banków niepłatnych fotografii, najbardziej wtedy, gdy nasza marka ma się doprawdy wiązać z profesjonalizmem. Lepiej powierzyć opracowanie elementów graficznych rzetelnemu grafikowi, który zadba o to, żeby wszystkie miały idealny odcień oraz współgrały z rozkładem witryny.
Material design to zabieg bazujący na płaskich tonach i na zastosowaniu świateł oraz cieni. Google zainspirowało się w tym przypadku typowym papierem oraz tuszem. Nadrzędnym zamiarem było podwyższenie jasności witryn, a także dopracowanie braków, które były widoczne w trendzie flat. Ogólnie rzecz ujmując material design to: ulokowanie w trójwymiarze (jednomyślnie z kolejnością modułów), intensywne oraz perfekcyjnie przystosowane kolory (jeden ton główny i pozostały odcień pomocniczy, np. do wyróżnień), instynktowne ikonki (maksymalnie naturalne, z nieskomplikowanymi wykończeniami prostych, z zastosowaniem proporcji 2dp), fotografie i ryciny wektorowe (dopasowane do klimatu strony; tekst na zdjęciu musi koniecznie znajdować się na gradiencie; krótko mówiąc nie możemy przedawkować z przyciemnianiem) i typografia oparta o wzornik Roboto.
Większość odbiorców Internetu bynajmniej nie dostaje od sprzedających tego, czego potrzebują. Wpadają na stronę www oraz co rejestrują? Nieatrakcyjny projekt logo, mnóstwo niewłaściwych tekstów (jakie można przewijać nie widząc końca), natomiast finalnie są atakowani ulotkami informacyjnymi o tym, by bezwzględnie zarejestrować się do newslettera, skorzystać z mnóstwa okazji (jakie z całą pewnością za kilka sekund się nie będą aktualne) czy omówić wszystko z zawodowcem (który co sekundę podłącza się na czacie i mówiąc w skrócie nie jest to „żywa istota”). Klienci potrzebują tego, by osiągnąć wewnętrzną relację z produktem lub jeśli to realne – ze sprzedawcą. W ogóle nie chodzi tutaj o „targowanie się”, ale drogę zaufania. Interesującym konceptem jest stąd opowiedzenie cokolwiek o swojej firmie. W ostatnim czasie opisuje się to słowem „storytelling”, zatem informowanie o takich sprawach, jak: kim jest każdy pracownik, co jest w stanie zaproponować ten producent etc. Wymieniona strategia reklamy dużo łatwiej dochodzi do klientów oraz daje korzystniejsze rezultaty niżeli drażniące okna, które wyskakują „zza węgła”.
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, wejdź w link tutaj – Agencja reklamowa Toruń – a wynajdziesz znacznie więcej informacji.